Дорогі учасники, цією публікацією ми звертаємо Вашу увагу на те, як важливо звертатися за допомогою одразу в момент настання хвороби. Перед тим, як купувати медикаменти або проходити обстеження. До, а не після лікування. Ми ще раз нагадуємо і пояснюємо чому. ⇓
«ЛІКАРНЯНА КАСА» надає допомогу, в залежності від медичної програми і виду лікування, у вигляді забезпечення медикаментами та безоплатних діагностичних обстежень.
Порядок такий: учасник звертається до представництва з документами, що підтверджують випадок хвороби, ⇨ отримує медикаменти або проходить обстеження.
Допомога у вигляді компенсації витрачених коштів на лікування «ЛІКАРНЯНА КАСА» надає в окремих випадках (цитата договору про участь):
– повернення коштів, затрачених Учасником на своє лікування передбачено, коли Учасник за станом свого здоров’я не міг звернутися за благодійною допомогою до представників Одержувача при виняткових випадках, а саме: при лікуванні в цілодобовому стаціонарі з приводу невідкладного оперативного лікування та лікування станів, що загрожують його життю в умовах відділення інтенсивної терапії, або реанімаційного відділення.
Якщо Ви захворіли на вихідних і не можете отримати допомогу в Вашому представництві, звертайтеся до цілодобового Call-центру. Вас завжди зорієнтують в діях. Номер Call-центру: 0 800 50 50 23 (безкоштовно). Бережіть себе і будьте здорові!