За роки співпраці з нашими партнерами – аптеками, лікарнями, лабораторіями, діагностичними центрами – чітко налагоджений механізм надання медичних послуг для учасників «ЛІКАРНЯНОЇ КАСИ». Порядок такий: учасник звертається до представництва з документами, що підтверджують випадок хвороби ☑, → отримує медикаменти або проходить обстеження ☑.
Все ж іноді учасники можуть стикатися з деякими труднощами при отриманні благодійної допомоги. Ми хочемо залишатися чесними, тому говоримо і про такі моменти. Наприклад, в аптеці не виявилося призначеного препарату, а лікування не терпить зволікання, або в діагностичному центрі, який співпрацює з «ЛІКАРНЯНОЮ КАСОЮ», відмовляють у проведенні обстеження, або інше …
Дорогі учасники, в будь-який непередбаченій ситуації відразу телефонуйте ☎ в своє представництво. Більшість питань вирішуються по дзвінку. «ЛІКАРНЯНА КАСА» цінує ваш час і здоров’я. Наші співробітники знайдуть вихід з ситуації, що склалася, в найкоротший термін. У неробочий час звертайтеся до CALL-центру, його контакти вказані в попередній статті. Бережіть себе і будьте здорові!❤