З того часу, як стартувала медична реформа, питань про роботу системи охорони здоров’я стає дедалі більше. Наші учасники не виняток. Нас запитують про електронні талони, безкоштовні медичні послуги, лікарську кваліфікацію і т.п.
Співробітники “ЛІКАРНЯНОЇ КАСИ” допомагають знайти відповіді на питання учасників в рамках своїх повноважень, але цього часто буває недостатньо.
В Україні з 2018 року працює інформаційна онлайн платформа Національної Служби Здоров’я України (НСЗУ) https://nszu.gov.ua/pro-nszu, співробітники якої відповідають на питання в рамках системи охорони здоров’я.
📞 16-77 – номер інформаційно-довідкової служби НСЗУ. Тут можна отримати відповіді на ряд таких поширених запитань:
- – як підписати декларацію з сімейним лікарем?
- – як отримати медикаменти безкоштовно?
- – як скласти скаргу на лікувальний заклад або лікаря?
- – які безкоштовні послуги може надати лікарня?
- – чи виправдана, законна ціна оперативного лікування? та інші…
Використовуйте всі можливі інструменти для отримання медичної допомоги вчасно. Звертайтеся в НСЗУ, якщо консультації співробітника “Лікарняної каси” і медичного працівника недостатньо. Бережіть себе і залишайтеся здоровими ❤!