Про те, що в “ЛІКАРНЯНІЙ КАСІ” працює цілодобовий CALL-центр, ми говоримо, практично, в кожній публікації. І, все одно, зустрічаємо учасників, які не знають, куди звернутися за допомогою в неробочий час.
Наш CALL-центр працює протягом 10 років. В робочий час на Ваші запитання відповідає головний диспетчер центрального представництва м. Дніпро, а в неробочий час з Вами на зв’язку диспетчера цілодобового CALL-центру.
Супровідну допомогу нададуть в наступних питаннях: “Куди звернутися, якщо отримана побутова травма?”, “Де отримати медикаменти у разі екстреної госпіталізації?” та інших питань стосовно договору про участь.
Телефони CALL-центру вказані в шапці головної сторінки сайта:
📞0 80 050 50 23 (безкоштовно)
📞0 96 050 50 23 (за умовами тарифу оператора)
📞0 50 050 50 23 (за умовами тарифу оператора)
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб оформити допомогу оперативно. Звертайтеся до лікаря вчасно і будьте здорові! ❤