Вже давно нашу увагу привертає порівняно новий напрям системи охорони здоров’я — медицина онлайн або телемедицина. Це ряд різних додатків, програм та сервісів для надання медичних послуг дистанційно. Ставлення пацієнтів (та й лікарів теж) до цього напряму різне, але, як мінімум, ознайомитись з ним потрібно. Досліджуємо, вивчаємо тему і ділимося з Вами.⬇
Спочатку продукти телемедицини використовували в режимі «доктор-доктор» для проведення консиліумів, медичних відеоконференцій і семінарів. Але пандемія COVID-19 змусила світ подивитися на телемедицину під іншим кутом та прискорила її впровадження у режимі «лікар-пацієнт».
Продукти телемедицини мають такий принцип роботи:
- 🢡 Через мобільний додаток пацієнт записується на прийом до лікаря. Найпопулярніші програми – Helsi, Medcard24, DOC.UA, Doctor Online, Likar online. З ноутбука чи комп’ютера консультацію лікаря онлайн допоможе отримати сервіс Medikit.
- 🢡 Лікар приймає запит, та у призначений час проводить дистанційну зустріч.
- 🢡 Консультація відбувається у режимі відеодзвінка. Лікар проводить опитування. Робить призначення або вирішує питання щодо госпіталізації.
- 🢡 Усі консультаційні висновки зберігаються в електронній медичній карті (або особистому кабінеті) пацієнта.
Для пацієнтів, які не люблять відвідувати поліклініки, консультації в режимі онлайн просто знахідка. Також дистанційна консультація допоможе, коли талони на прийом до лікаря розібрані на місяць вперед, а випадок не терпить зволікання. З іншого боку невідомо, як дистанційно можна визначити наявність хрипів у бронхах чи гострий апендицит. Хай там як, але вибір залишається за пацієнтом.
Пишіть у коментарях про які медичні “новинки” хотіли б дізнатися. Бережіть себе, звертайтесь до лікаря найзручнішим для вас способом, головне вчасно!❤