Питання про компенсацію витрат на лікування залишається одним з найпоширеніших серед наших учасників. Ми вже торкалися його в одній з перших публікацій. Сьогодні ж зупинимося на цьому докладніше.
Основним завданням «ЛІКАРНЯНОЇ КАСИ» є надання допомоги учаснику одразу на момент захворювання. Залежно від благодійної програми та виду лікування, допомога надається у вигляді забезпечення медикаментами та лабораторно-діагностичних обстежень.
Беручи до уваги різний ступінь тяжкості захворювань, терміновість і форс-мажорні ситуації, «ЛІКАРНЯНА КАСА» включила пункт про компенсацію витрат на лікування в усі благодійні програми. Одразу відзначимо, що передбачена дана компенсація тільки у виняткових випадках, наприклад:
Учасник за станом здоров’я не зміг звернутися за благодійною допомогою з приводу невідкладного оперативного лікування
При лікуванні в умовах реанімації та відділення інтенсивної терапії
При відсутності призначених медикаментів в аптеках-партнерах «ЛІКАРНЯНОЇ КАСИ»
Якщо учасник звернувся за медикаментами в аптечний пункт і той виявився закритим, а лікування не терпить зволікання. Або за інших непередбачених обставин
Кошти виплачуються після завершення лікування протягом 14 робочих днів, після надання учасником необхідного пакету документів, в сумі встановлених договором лімітів. Перелік документів зазначено в програмі учасника, також по даному питанню можна звернутися в своє представництво.
У випадках, коли учасник не знав про те, як надається допомога, забув або, що ще гірше, йому сказав знайомий збирати чеки, повернення коштів, витрачених на лікування, не передбачено.
Пишіть в коментарях, якщо залишилися питання. Звертайтеся по допомогу вчасно і залишайтеся здоровими!